Idelany motocykl turystyczny i na miasto |
Autor |
Wiadomość |
maciejXtrem
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 70 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 28-02-2010, 21:37 Idelany motocykl turystyczny i na miasto
|
|
|
Chciałem przybliżyć Wam kolejny motocykl z cyklu idealne moto do turystyki i na miasto.
Yamaha XJ 600 jest motocyklem do "wszystkiego" można nim w bajecznie łatwy sposób omijać stojące w korku auta na drogach wielkich aglomeracji jak i doczepić 3 kufry i wybrać sie w daleką podróż spalając przy tym mniej niż 4,5 l benz. na 100km
Szerszy opis pod tym linkiem:
http://www.scigacz.pl/Yam...zatek,7578.html |
|
|
|
|
MW-750
Forumowy Milczek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 374 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-05-2011, 23:28
|
|
|
Brat ma od kilku lat XJ-550 z 1982r. Jeździ nia na co dzień. Kupił motor rozłożony przez poprzedniego właściciela do malowania i spakowany w worki. Złożenie go do kupy zajęło mi 3 dni z czego jeden dzień straciłem na zrobienie elektryki ktorą poprzednik pociął. Po złożeniu go trochę nim polatałem celem przetestowania i mogę stwierdzić że motorki tej serii faktycznie są proste i niezawodne - co poświadczyć może że w XJ-600 z końca lat 90-tych były takie same silniki z niewielkimi unowocześnieniami wymaganymi przez obecne przepisy eko. |
_________________ Marek MW-750M 1975 i K-650 1975
http://mw-750m.webpark.pl wszystko o radzieckich motocyklach wojskowych MW-750 i MW-650 |
|
|
|
|
zolwik
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 353 Skąd: Szemud
|
Wysłany: 29-07-2011, 16:08
|
|
|
Ogólnie to nie jestem za Yamahą ,nie wiem dlaczego .
Ostatnio wymieniałem pierwszy raz klocki w TDM850 i po obejrzeniu może nawet bym się skusił , nie długo będę miał okazję się przejechać
Osobiście uważam że dobór moto zależy od wzrostu i wagi kierowcy , nie ma idealnych moto do wszystkiego . |
_________________ Wsk 58'
Trabant 72'
N126B 75'
126p 82'
125p 82'
Nissan cherry 83'
N250 86’
Etz 150 91’
Fiat 126p 97’ Wrzos
|
|
|
|
|
Sebaa
Amator Policmajster
Dołączył: 05 Sie 2004 Posty: 696 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-07-2011, 23:06
|
|
|
zolwik napisał/a: | Ogólnie to nie jestem za Yamahą ,nie wiem dlaczego . |
To może się dowiedz i sprecyzuj, bo ogólnie jest tak, że Yamaha i Honda rządzą, Suzuki to stuki-puki a Kawasaki jeb..j w krzaki . Jest jeszcze BMW, ale to trochę inna półka cenowa i motocykle włoskie, niektóre ładne, niektóre brzydkie, że aż się mogą podobać, wściekłe i dzikie i także upierdliwe w eksploatacji i naprawach. Inne też są jeszcze ...
zolwik napisał/a: |
Ostatnio wymieniałem pierwszy raz klocki w TDM850 i po obejrzeniu może nawet bym się skusił , nie długo będę miał okazję się przejechać
Osobiście uważam że dobór moto zależy od wzrostu i wagi kierowcy , nie ma idealnych moto do wszystkiego . |
Zależy kto czego oczekuje od motocykla, jeśli chodzi o uniwersalność to akurat TDM jest jednym z nielicznych, która takie cechy posiada - idealna i poręczna do miasta, niezastąpiona w długiej trasie - nawet do 700 km na raz (sprawdzone) - leśną drogą w miarę twardą też dojedziesz na działkę, jezioro czy skrótem do innej asfaltowej i można spokojnie polatać nawet na torze i dowalić co niektórym plastikom .
Natomiast na pewno nie jest to komfortowy motocykl dla niziołków, ale można trochę obniżyć. Mam kolegów o wzroście około 170 cm i dają radę.
Pozdrawiam |
_________________ Sebaa
Kto umiera bogatszy,
ten wygrywa.
MB W114 280 '73 "White Lady"
MB W110 190 Dc '64 "Niuniek"
Yamaha TDM 900 '07 "Amaterasu II"
|
|
|
|
|
zolwik
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 353 Skąd: Szemud
|
Wysłany: 30-07-2011, 08:06
|
|
|
Sebaa napisał/a: |
To może się dowiedz i sprecyzuj, bo ogólnie jest tak, że Yamaha i Honda rządzą, Suzuki to stuki-puki a Kawasaki jeb..j w krzaki . Jest jeszcze BMW, ale to trochę inna półka cenowa i motocykle włoskie, niektóre ładne, niektóre brzydkie, że aż się mogą podobać, wściekłe i dzikie i także upierdliwe w eksploatacji i naprawach. Inne też są jeszcze ... |
Pewnie dlatego że oglądałem pewnego czasu zajechaną R6 i eksploatacje to nie była zadowalająca , no ale to nie ma co porównywać bo to plastik.
Honda jak najbardziej .
Suzuki miałem dwa i nie mogę narzekać .
Kawasaki również mam takie zdanie (nie patrzę w tym kierunku)
Na resztę modeli jw.
Ps.wydaje mi się TDM posiada wysoki środek ciężkości i na torze z plastikiem może być różnie . |
_________________ Wsk 58'
Trabant 72'
N126B 75'
126p 82'
125p 82'
Nissan cherry 83'
N250 86’
Etz 150 91’
Fiat 126p 97’ Wrzos
|
|
|
|
|
Sebaa
Amator Policmajster
Dołączył: 05 Sie 2004 Posty: 696 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-07-2011, 17:15
|
|
|
No większość plastików które mają po kilka lub kilkanaście lat jest niestety zajechana niezależnie od marki.
TDM ma środek ciężkości dość wysoko, ale to nie przeszkadza, oczywiście z dobrym kierowcą na R1 za dużo nie powalczysz ale z przeciętnym już tak i mówię o zakrętach, bo na prostej brakuje obrotów.
Pozdrawiam |
_________________ Sebaa
Kto umiera bogatszy,
ten wygrywa.
MB W114 280 '73 "White Lady"
MB W110 190 Dc '64 "Niuniek"
Yamaha TDM 900 '07 "Amaterasu II"
|
|
|
|
|
zolwik
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 353 Skąd: Szemud
|
Wysłany: 30-07-2011, 18:15
|
|
|
Schodzimy z tematu
Wiadomo inny moment obrotowy sporty najczęściej zaczynają życie od 9tyś. obr.
Dopiero teraz przeczytałem twój podpis jak będę szukać tdm to zgłoszę się po rady .
Miałem gsxf600 i gsxr750 i szczerze powiem że już albo jakaś prawie armatura lub enduro . |
_________________ Wsk 58'
Trabant 72'
N126B 75'
126p 82'
125p 82'
Nissan cherry 83'
N250 86’
Etz 150 91’
Fiat 126p 97’ Wrzos
|
|
|
|
|
|